Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nákup fairtradových výrobků v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F17%3AN0000036" target="_blank" >RIV/24759384:_____/17:N0000036 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://trendy.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT17_BLOK.pdf" target="_blank" >http://trendy.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT17_BLOK.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nákup fairtradových výrobků v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek byl připraven v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem Nákupní preference českých zákazníků a fair trade. Cílem článku je poukázat na regionální diference týkající se nákupu fairtradových výrobků a povědomí obyvatel o těchto výrobcích. V článku je proto analyzován vztah mezi povědomím o fairtradových výrobcích a jejich nákupem. Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1 258 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Fairtrade products purchase in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Article was prepared within the project no. CZ.2.01.2017.221.030, entitled Purchase preferences of Czech customers and Fair Trade. Main goal of the article is to point-out regional differences in fairtrade products purchase and in awareness of the customers about these products. The article is therefore focused on the analysis of relationship between awareness about fairtrade products and their purchase. Data presented in this article are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1.258 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    NEW TRENDS 2017 New Trends in Economics, Management, Marketing and Public Administration

  • ISBN

    978-80-87314-90-6

  • ISSN

    2336-7431

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    310-318

  • Název nakladatele

    Soukromá vysoká škola ekonomická

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    9. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku