Nákup fairtradových výrobků v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F17%3AN0000036" target="_blank" >RIV/24759384:_____/17:N0000036 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://trendy.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT17_BLOK.pdf" target="_blank" >http://trendy.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT17_BLOK.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nákup fairtradových výrobků v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Článek byl připraven v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem Nákupní preference českých zákazníků a fair trade. Cílem článku je poukázat na regionální diference týkající se nákupu fairtradových výrobků a povědomí obyvatel o těchto výrobcích. V článku je proto analyzován vztah mezi povědomím o fairtradových výrobcích a jejich nákupem. Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1 258 interview.
Název v anglickém jazyce
Fairtrade products purchase in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Article was prepared within the project no. CZ.2.01.2017.221.030, entitled Purchase preferences of Czech customers and Fair Trade. Main goal of the article is to point-out regional differences in fairtrade products purchase and in awareness of the customers about these products. The article is therefore focused on the analysis of relationship between awareness about fairtrade products and their purchase. Data presented in this article are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1.258 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50704 - Environmental sciences (social aspects)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
NEW TRENDS 2017 New Trends in Economics, Management, Marketing and Public Administration
ISBN
978-80-87314-90-6
ISSN
2336-7431
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
310-318
Název nakladatele
Soukromá vysoká škola ekonomická
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
Znojmo
Datum konání akce
9. 11. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—