Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

POSTOJE OBYVATEL ČR K FAIRTRADOVÝM VÝROBKŮM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F17%3AN0000038" target="_blank" >RIV/24759384:_____/17:N0000038 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    POSTOJE OBYVATEL ČR K FAIRTRADOVÝM VÝROBKŮM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prezentace přináší hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem Nákupní preference českých zákazníků a fair trade. Prezentace se zaměřuje zejména na povědomí obyvatel ČR o fairtradových výrobcích, na povědomí o známce Fairtrade a na ostatní postojové souvislosti. Prezentovaná data byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1 258 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    ATTITUDES OF INHABITANTS OF THE CZECH REPUBLIC TOWARDS FAIRTRADE PRODUCTS

  • Popis výsledku anglicky

    Presentation brings the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2017.221.030, entitled Purchase preferences of Czech customers and Fair Trade. Presentation focuses on the awareness of the Czech population about fairtrade products, the awareness of the Czech population about the Fairtrade mark, about the purchase of fairtrade products and other attitudinal context. Presented data are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1.258 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů