POSTOJE OBYVATEL ČR K FAIRTRADOVÝM VÝROBKŮM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F17%3AN0000038" target="_blank" >RIV/24759384:_____/17:N0000038 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
POSTOJE OBYVATEL ČR K FAIRTRADOVÝM VÝROBKŮM
Popis výsledku v původním jazyce
Prezentace přináší hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem Nákupní preference českých zákazníků a fair trade. Prezentace se zaměřuje zejména na povědomí obyvatel ČR o fairtradových výrobcích, na povědomí o známce Fairtrade a na ostatní postojové souvislosti. Prezentovaná data byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1 258 interview.
Název v anglickém jazyce
ATTITUDES OF INHABITANTS OF THE CZECH REPUBLIC TOWARDS FAIRTRADE PRODUCTS
Popis výsledku anglicky
Presentation brings the main findings from the survey conducted within the project no. CZ.2.01.2017.221.030, entitled Purchase preferences of Czech customers and Fair Trade. Presentation focuses on the awareness of the Czech population about fairtrade products, the awareness of the Czech population about the Fairtrade mark, about the purchase of fairtrade products and other attitudinal context. Presented data are based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 1.258 face-to-face interviews were conducted.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50704 - Environmental sciences (social aspects)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů