Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Do jaké míry ovlivňuje komunikace regionální politiky EU vnímaný přínos podpořených projektů?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F17%3AN0000088" target="_blank" >RIV/24759384:_____/17:N0000088 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Do jaké míry ovlivňuje komunikace regionální politiky EU vnímaný přínos podpořených projektů?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje hlavní zjištění z výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení projektu č. CZ.3.02.2013.221.004 s názvem „Přístup obyvatel ČR k regionální politice EU”. Komunikace je jedním z prostředků regionální politiky EU, který přispívá k naplňování cílů této politiky EU. Tento článek se snaží odpovědět na otázku, zda a do jaké míry mají realizované komunikační aktivity vliv na postoje obyvatel ČR k přínosu projektů realizovaných v jejich okolí. Data prezentovaná v tomto článku byla získávána metodou face-to-face interview na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 2.114 interview.

  • Název v anglickém jazyce

    To what extent does the EU regional policy influence perceived benefit of projects supported by ESI funds?

  • Popis výsledku anglicky

    Article illustrates the main findings from the survey conducted as a part of project no. CZ.3.02.2013.221.004, entitled “Attitudes of Czech inhabitants towards regional policy of the European Union”. Communication is one of the means of the EU's regional policy, which contributes to the achievement of the objectives of this EU policy. This article tries to answer the question whether and to what extent the realized communication activities influence the attitudes of the Czech inhabitatnts towards the benefits of the projects implemented in their surroundings. Data published in this article is based on a sample of the Czech population that was selected by quota sampling; 2,114 face-to-face interviews were conducted.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50602 - Public administration

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů