Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postojové determinanty ve vztahu k plýtvání potravinami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F23%3AN0000013" target="_blank" >RIV/24759384:_____/23:N0000013 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.researchgate.net/publication/376084706_Postojove_determinanty_ve_vztahu_k_plytvani_potravinami" target="_blank" >https://www.researchgate.net/publication/376084706_Postojove_determinanty_ve_vztahu_k_plytvani_potravinami</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postojové determinanty ve vztahu k plýtvání potravinami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato prezentace se zabývá klíčovými faktory, které formují postoj generace Z k plýtvání potravinami. Odhaluje význam komunikačních strategií šitých na míru při zapojování této ekologicky uvědomělé demografické skupiny. Prezentace klade důraz na rámce, jako je udržitelnost, šetrnost a společenská odpovědnost, a zdůrazňuje jejich účinnost při vytváření účinných sdělení. Prezentovaná zjištění jsou zásadní pro ty, kteří se snaží pochopit a ovlivnit chování generace Z v oblasti nakládání s potravinovým odpadem a udržitelnosti. Čtenáři mohou prozkoumat klíčové faktory, které ovlivňují postoje generace Z k plýtvání potravinami, a využít je při vytváření účinných komunikačních strategií.

  • Název v anglickém jazyce

    Attitudinal determinants in relation to food waste

  • Popis výsledku anglicky

    This presentation delves into the key factors that shape Generation Z's attitudes toward food waste. It reveals the importance of tailored communication strategies in engaging this environmentally conscious demographic. The presentation emphasizes frameworks such as sustainability, frugality, and social responsibility, and highlights their effectiveness in crafting effective messages. The findings presented are critical for those seeking to understand and influence Gen Z's food waste management and sustainability behaviors. Readers can explore the key factors influencing Gen Z's food waste attitudes and use them to develop effective communication strategies.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TQ01000183" target="_blank" >TQ01000183: Podpora změny behaviorálních vzorců generace Z a návrh intervencí k prevenci plýtvání potravinami včetně hodnocení jejich impaktu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů