Postojové determinanty ve vztahu k plýtvání potravinami
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F23%3AN0000013" target="_blank" >RIV/24759384:_____/23:N0000013 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.researchgate.net/publication/376084706_Postojove_determinanty_ve_vztahu_k_plytvani_potravinami" target="_blank" >https://www.researchgate.net/publication/376084706_Postojove_determinanty_ve_vztahu_k_plytvani_potravinami</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postojové determinanty ve vztahu k plýtvání potravinami
Popis výsledku v původním jazyce
Tato prezentace se zabývá klíčovými faktory, které formují postoj generace Z k plýtvání potravinami. Odhaluje význam komunikačních strategií šitých na míru při zapojování této ekologicky uvědomělé demografické skupiny. Prezentace klade důraz na rámce, jako je udržitelnost, šetrnost a společenská odpovědnost, a zdůrazňuje jejich účinnost při vytváření účinných sdělení. Prezentovaná zjištění jsou zásadní pro ty, kteří se snaží pochopit a ovlivnit chování generace Z v oblasti nakládání s potravinovým odpadem a udržitelnosti. Čtenáři mohou prozkoumat klíčové faktory, které ovlivňují postoje generace Z k plýtvání potravinami, a využít je při vytváření účinných komunikačních strategií.
Název v anglickém jazyce
Attitudinal determinants in relation to food waste
Popis výsledku anglicky
This presentation delves into the key factors that shape Generation Z's attitudes toward food waste. It reveals the importance of tailored communication strategies in engaging this environmentally conscious demographic. The presentation emphasizes frameworks such as sustainability, frugality, and social responsibility, and highlights their effectiveness in crafting effective messages. The findings presented are critical for those seeking to understand and influence Gen Z's food waste management and sustainability behaviors. Readers can explore the key factors influencing Gen Z's food waste attitudes and use them to develop effective communication strategies.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50704 - Environmental sciences (social aspects)
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TQ01000183" target="_blank" >TQ01000183: Podpora změny behaviorálních vzorců generace Z a návrh intervencí k prevenci plýtvání potravinami včetně hodnocení jejich impaktu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů