Dopravně inženýrská data pro kvantifikaci vlivů doprav na životní prostřdí (Technické podmínky MD ČR TP 219)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25462482%3A_____%2F09%3A%230000106" target="_blank" >RIV/25462482:_____/09:#0000106 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dopravně inženýrská data pro kvantifikaci vlivů doprav na životní prostřdí (Technické podmínky MD ČR TP 219)
Popis výsledku v původním jazyce
Obsahem technických podmínek je způsob určení dopravně inženýrských dat, které vstupují do výpočtu hluku, vibrací, emisí a vlivu na živou přírodu. Zabývají se zejména určením intenzity dopravy, charakteristik dopravního proudu (rychlost, odstupy mezi vozidly), technickou charakteristikou vozidel. Technické podmínky jsou určeny jak zpracovatelům studií vlivů dopravy na životní prostředí, tak dopravním inženýrům. Dále jsou určeny projektantům dopravních staveb, vlastníkům a správcům pozemních komunikací,speciálním stavebním úřadům, pracovníkům Policie ČR, ostatním účastníkům výstavby pozemních komunikací a dalším odborným pracovištím. Navržené postupy jsou certifikovanou metodikou projektu výzkumu Ministerstva dopravy ČR č. 1F55A/065/120 ?Využití dopravně inženýrských dat a metod pro kvantifikaci vlivů dopravy na životní prostředí?, který byl řešen firmou EDIP s.r.o.
Název v anglickém jazyce
Traffic engineering data to quantify the effects of transport on the environment (Ministry of Transport Specification TP 219)
Popis výsledku anglicky
Content specification is a method of determining the traffic engineering data used to calculate the noise, vibration, emissions and impact on wildlife. They deal in particular by identifying the intensity of traffic, traffic flow characteristics (speed,distances between vehicles), technical characteristics of vehicles. Technical terms are determined by both processors studies of the effects of transport on the environment and traffic engineers. Furthermore, planners are highway construction, owners andmanagers of infrastructure, a special building offices, police personnel, other participants in the construction of roads and other professional workplaces. The proposed procedures are certified methodology research project of the Ministry of TransportNo. 1F55A/065/120 "Using traffic engineering data and methods to quantify the effects of transport on the environment", which was solved by EDIP Ltd.
Klasifikace
Druh
N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem
CEP obor
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1F55A%2F065%2F120" target="_blank" >1F55A/065/120: Využití dopravně inženýrských dat a metod pro kvantifikaci vlivů dopravy na životní prostředí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
TP 219
Číslo předpisu
—
Technické parametry
TP 219 schváleny MD ČR, 48 stran
Ekonomické parametry
zpřesnění výpočtů vlivu dopravy na životní prostředí, optimalizace návrhu komunikací
Označení certifikačního orgánu
Ministerstvo dopravy ČR, nábř. Ludvíka Svobody 12, Praha, čj. MD-OSI čj. 991/09-910-IPK/1
Datum certifikace
—
Způsoby využití výsledku
—