Strategie získávání a řízení talentů v zemědělských podnicích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F15%3A%230000793" target="_blank" >RIV/25473361:_____/15:#0000793 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.vsem.cz/data/data/ces-soubory/ekonomicke_listy/Ekonomicke_listy_3_15.pdf" target="_blank" >http://www.vsem.cz/data/data/ces-soubory/ekonomicke_listy/Ekonomicke_listy_3_15.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie získávání a řízení talentů v zemědělských podnicích
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto příspěvku je identifikovat přístupy ke strategii talent managementu a jeho využití v zemědělských podnicích. Dílčím cílem je otestovat závislosti mezi použitými strategie a využíváním talent managementu. Primární průzkumu proběhl analýzou na101 zemědělských podnicích. Statistiky byly použity k vyhodnocení údajů. Výsledky ukazují, že většina dotázaných společností využívá Build strategie (vzdělávání a rozvoj interních zaměstnanců, se zaměřením na jejich neustálé vzdělávání a rozvoj). Druhounejvíce používanou strategií je Bind strategie (zpřísnění talentů).
Název v anglickém jazyce
The strategies of talent recruitment and management in agriculture companies
Popis výsledku anglicky
The necessity of talent management and its strategy in organisations is known in all sectors of economy. Thus paper is focused on strategies of talent management in agriculture. The aim of the paper is to identify approaches to strategy of talent management and its usage in agriculture companies. Partial aim is to test dependencies between used strategy and use of talent management practices in company, namely talent pool. The objective is based on analysis of primary survey conducted on 101 agriculturecompanies. The data were obtained through manager surveys for which a single manager represented the given company. One-dimensional and two-dimensional statistics were used to evaluate the data. The results indicate that most of surveyed companies use Build strategy (training and development of internal employees, while focusing on their continual education and development). The second most used strategy is Bind strategy (tightening of talents). 67 % of surveyed companies have defined s
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů