Využití vybraných médií v cestovním ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F08%3A%230000019" target="_blank" >RIV/25619161:_____/08:#0000019 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití vybraných médií v cestovním ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Základním komunikačním prostředkem mezi cestovní kanceláří a zákazníky je tištěný katalog. Pozice katalogu by měla zůstat zachována, i když postupně na svém významu ztrácí.
Název v anglickém jazyce
Use of Mass Media in Tourism
Popis výsledku anglicky
Printed brochure is a basic medium of communication between travel agency and customers. The position of a brochure should be conserved but gradually will become weak.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50201 - Economic Theory
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Czech Hospitality and Tourism Papers
ISSN
1801-1535
e-ISSN
—
Svazek periodika
IV.
Číslo periodika v rámci svazku
7
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—