Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Single Sample Resesearch Design (SSRD) as a Way to Assess Individual Client Needs within E-commerce Applications

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F12%3A%230000067" target="_blank" >RIV/25619161:_____/12:#0000067 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11320/12:10131484

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Single Sample Resesearch Design (SSRD) as a Way to Assess Individual Client Needs within E-commerce Applications

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Single Sample Research Designs (also referred to as Small N experimental designs) are designs that can be applied when the sample size is one or when a number of individuals are considered as one group. These designs are often used to study the behavioural change or to assess individual needs as a result of some experimental intervention or treatment. Authors present SSRD in combination with time series design as an effective and efficient way to improve understanding affective reactions during human computer interaction within e-commerce applications. They describe 3 basic types of SSRD: A-B-A Withdrawal Design, Multiple-Baseline Design and Alternating Treatment Design in a combination of neurophysiologic measurement such as heart and breath rate, eyetracking, skin conductivity, and other direct and indirect observation methods. At the end of the paper advantages and limits of presented method are mentioned as well as statistical obstacles.

  • Název v anglickém jazyce

    Single Sample Resesearch Design (SSRD) as a Way to Assess Individual Client Needs within E-commerce Applications

  • Popis výsledku anglicky

    Single Sample Research Designs (also referred to as Small N experimental designs) are designs that can be applied when the sample size is one or when a number of individuals are considered as one group. These designs are often used to study the behavioural change or to assess individual needs as a result of some experimental intervention or treatment. Authors present SSRD in combination with time series design as an effective and efficient way to improve understanding affective reactions during human computer interaction within e-commerce applications. They describe 3 basic types of SSRD: A-B-A Withdrawal Design, Multiple-Baseline Design and Alternating Treatment Design in a combination of neurophysiologic measurement such as heart and breath rate, eyetracking, skin conductivity, and other direct and indirect observation methods. At the end of the paper advantages and limits of presented method are mentioned as well as statistical obstacles.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2nd Interdisciplinary Tourism Research Conference

  • ISBN

    978-605-5437-82-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    632-641

  • Název nakladatele

    Metin Kozak, Nazmi Kozak

  • Místo vydání

    Fethiye, Turkey

  • Místo konání akce

    Fethiye, Turkey

  • Datum konání akce

    24. 4. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku