Etika jako součást společenské odpovědnosti firem hotelového průmyslu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F13%3A%230000074" target="_blank" >RIV/25619161:_____/13:#0000074 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Etika jako součást společenské odpovědnosti firem hotelového průmyslu
Popis výsledku v původním jazyce
V podnikatelské sféře hotelových firem se v souvislosti s etikou mluví o ?podnikatelské kultuře" nebo ?štábní kultuře", o vytváření dobrého jména hotelu. Jednou z důležitých aktivit je prosazování a dodržování etického chování a rozhodování, které by mělo ústit v sociální, morální i ekologickou odpovědnost při řízení zaměstnanců hotelů v multikulturním prostředí hotelových řetězců. Společenská odpovědnost hotelových společností by měla být aplikací etických zásad (etickým kodexem), kodexem manažera a firemní kulturou, která by se v hotelovém průmyslu mohla nazývat a mohla by být aplikována jako CSR in Hotel Industry (Corporate Social Responsibility in Hotel Industry).
Název v anglickém jazyce
Ethics as part of Corporate Social Responsibility in Hotel industry
Popis výsledku anglicky
In the business sector of the hotel companies in connection with ethics speaks of "entrepreneurial culture" or "staff culture" of creating the reputation of the hotel. One of the important activities is the promotion and observance of ethical behavior and decision making, which should bring about a social, moral and environmental responsibility in the management of the hotel staff in a multicultural environment hotel chains. Corporate Social Responsibility hotel companies should be the application of ethical principles (code of ethics), the Code Manager and corporate culture, which is in the hotel industry could call and could be applied as Hotel Industry in CSR (Corporate Social Responsibility in Hotel Industry).
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7478-032-5
Počet stran knihy
136
Název nakladatele
Wolters Kluwer ČR
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—