Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Individualization of Demand of Tourism Industry and Activities of Destination Management Organizations

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F14%3A%230000104" target="_blank" >RIV/25619161:_____/14:#0000104 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vsh.cz//file.php?id=65" target="_blank" >http://www.vsh.cz//file.php?id=65</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Individualization of Demand of Tourism Industry and Activities of Destination Management Organizations

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The birth of the individual consumer is an expression of the present style of life, whose realm has become emotional consumption. People want to achieve self-realization, and tourism represents the products and services that help them fulfill this need.Most consumers complete their tourism product on their own. Providers of tourism services need to understand tourism consumers? behavior, or they cannot respond appropriately to their clients? needs for innovation. The development of a tourism destination depends on the destination´s ability to develop and adapt its resources, activities of destination management organizations, and coordination of links to neighboring areas.

  • Název v anglickém jazyce

    Individualization of Demand of Tourism Industry and Activities of Destination Management Organizations

  • Popis výsledku anglicky

    The birth of the individual consumer is an expression of the present style of life, whose realm has become emotional consumption. People want to achieve self-realization, and tourism represents the products and services that help them fulfill this need.Most consumers complete their tourism product on their own. Providers of tourism services need to understand tourism consumers? behavior, or they cannot respond appropriately to their clients? needs for innovation. The development of a tourism destination depends on the destination´s ability to develop and adapt its resources, activities of destination management organizations, and coordination of links to neighboring areas.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Czech Hospitality and Tourism Papers

  • ISSN

    1801-1535

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    X

  • Číslo periodika v rámci svazku

    21

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    3-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus