The Supply of Composite Tourism Product in Relationship to Consumer Behavior
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F14%3A%230000105" target="_blank" >RIV/25619161:_____/14:#0000105 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.vsh.cz//file.php?id=66" target="_blank" >http://www.vsh.cz//file.php?id=66</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Supply of Composite Tourism Product in Relationship to Consumer Behavior
Popis výsledku v původním jazyce
An analysis of the demand for tourism brings knowledge of the decisions of tourists. An analysis of the composite tourism product allows for an understanding of the process of meeting needs within tourism. This definition of the concept is based on the determination of the conditions and processes that make up tourism. Given that the production and consumption of a composite product takes place simultaneously, it is necessary to also examine the behavior of the agents on the supply side of tourism services.
Název v anglickém jazyce
The Supply of Composite Tourism Product in Relationship to Consumer Behavior
Popis výsledku anglicky
An analysis of the demand for tourism brings knowledge of the decisions of tourists. An analysis of the composite tourism product allows for an understanding of the process of meeting needs within tourism. This definition of the concept is based on the determination of the conditions and processes that make up tourism. Given that the production and consumption of a composite product takes place simultaneously, it is necessary to also examine the behavior of the agents on the supply side of tourism services.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Czech Hospitality and Tourism Papers
ISSN
1801-1535
e-ISSN
—
Svazek periodika
X
Číslo periodika v rámci svazku
22
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
21-32
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—