Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spokojenost lázeňského hosta

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F14%3A%230000132" target="_blank" >RIV/25619161:_____/14:#0000132 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spokojenost lázeňského hosta

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V lázeňství se vždy dbalo na to, aby lázeňský host byl spokojený a do lázní se opětovně vracel. V době vyostřených konkurenčních vztahů nejen mezi lázeňskými subjekty ve snaze získat a udržet si hosty, ale také v souvislosti s aktuálními problémy českéholázeňství, se stávají spokojenost hosta a kvalitní vztahy lázeňských zařízení s hostem prioritou. Cílem tohoto příspěvku je poukázat na význam a důležitost sledování spokojenosti hostů, představit model spokojenosti, uvést různé pohledy na spokojenost apředstavit některé metody a modely měření spokojenosti hostů využitelné v lázeňské organizaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Spa guest satisfaction

  • Popis výsledku anglicky

    In the spa industry, special attention was paid to spa guests´ satisfaction so that they would come back. At the time of intensified competition not only among spa entities whose efforts were aimed to attract and retain guests, but also in connection with current problems in the Czech spa industry, customer satisfaction and quality of spa facilities have become a priority. The aim of the paper is to highlight the significance and importance of monitoring customer satisfaction, to introduce the satisfaction model, show different views of satisfaction and introduce some models and methods of measuring customer satisfaction that could be used in spa facilities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    3. MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE CESTOVNÍ RUCH, HOTELNICTVÍ A LÁZEŇSTVÍ VE SVĚTLE VĚDECKÉHO VÝZKUMU A PRAXE - SBORNÍK RECENZOVANÝCH PŘÍSPĚVKŮ

  • ISBN

    978-80-7248-955-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    152-163

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku