Spokojenost lázeňského hosta
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F14%3A%230000132" target="_blank" >RIV/25619161:_____/14:#0000132 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spokojenost lázeňského hosta
Popis výsledku v původním jazyce
V lázeňství se vždy dbalo na to, aby lázeňský host byl spokojený a do lázní se opětovně vracel. V době vyostřených konkurenčních vztahů nejen mezi lázeňskými subjekty ve snaze získat a udržet si hosty, ale také v souvislosti s aktuálními problémy českéholázeňství, se stávají spokojenost hosta a kvalitní vztahy lázeňských zařízení s hostem prioritou. Cílem tohoto příspěvku je poukázat na význam a důležitost sledování spokojenosti hostů, představit model spokojenosti, uvést různé pohledy na spokojenost apředstavit některé metody a modely měření spokojenosti hostů využitelné v lázeňské organizaci.
Název v anglickém jazyce
Spa guest satisfaction
Popis výsledku anglicky
In the spa industry, special attention was paid to spa guests´ satisfaction so that they would come back. At the time of intensified competition not only among spa entities whose efforts were aimed to attract and retain guests, but also in connection with current problems in the Czech spa industry, customer satisfaction and quality of spa facilities have become a priority. The aim of the paper is to highlight the significance and importance of monitoring customer satisfaction, to introduce the satisfaction model, show different views of satisfaction and introduce some models and methods of measuring customer satisfaction that could be used in spa facilities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
3. MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE CESTOVNÍ RUCH, HOTELNICTVÍ A LÁZEŇSTVÍ VE SVĚTLE VĚDECKÉHO VÝZKUMU A PRAXE - SBORNÍK RECENZOVANÝCH PŘÍSPĚVKŮ
ISBN
978-80-7248-955-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
152-163
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Místo vydání
Karviná
Místo konání akce
Karviná
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—