Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociokulturní problematika managementu neziskového sektoru v kontextu sociálního marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F19%3AN0000052" target="_blank" >RIV/25619161:_____/19:N0000052 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vupsv.cz/casopis/" target="_blank" >https://www.vupsv.cz/casopis/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociokulturní problematika managementu neziskového sektoru v kontextu sociálního marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pro veřejnost může být termín nezisková organizace (NO) zavádějící v tom smyslu, že negeneruje žádný zisk. Nezisková organizace ale může produkovat finanční zisk. Ten ovšem nesmí být rozdělen mezi její zaměstnance nebo zakladatele, ale musí být investován zpět do organizace, jejího rozvoje a poslání. Finance v neziskovém sektoru tedy nejsou primárním cílem jeho pracovníků, zisk v přeneseném slova smyslu tu má etický rozměr, kterým je změna postoje nebo chování jednotlivce nebo společnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Socio-cultural issues of non-profit sector management in the context of social marketing

  • Popis výsledku anglicky

    For the public, the term non-profit organization (NGO) can be misleading in the sense that it does not generate any profit. But a non-profit organization can produce financial gain. However, it must not be divided among its employees or founders, but must be invested back into the organization, its development and mission. Thus, finance in the non-profit sector is not the primary goal of its employees, profit in the literal sense has an ethical dimension, which is a change in the attitude or behavior of an individual or society.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Fórum sociální politiky

  • ISSN

    18025854

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2019

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    19-22

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus