Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Perception of Soft Skills and Their Training at Hotel Front – Office in Connection to CoVid-19 Pandemics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F21%3AN0000055" target="_blank" >RIV/25619161:_____/21:N0000055 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/25619161:_____/21:N0000021

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.18421/TEM102-05" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.18421/TEM102-05</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.18421/TEM102-05" target="_blank" >10.18421/TEM102-05</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Perception of Soft Skills and Their Training at Hotel Front – Office in Connection to CoVid-19 Pandemics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with soft skills training in the hospitality industry during the pandemic of Covid - 19. Based on the semi-structured interviews with hotel and front office managers, the main topics of communication with clients and their issues were identified, and the insufficiencies in employee approach towards these situations. The findings show that the employees are not prepared for critical situations and need proper soft skills training. This paper proposes virtual reality as a platform for real situation training, including feedback and in-training evaluation.

  • Název v anglickém jazyce

    The Perception of Soft Skills and Their Training at Hotel Front – Office in Connection to CoVid-19 Pandemics

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with soft skills training in the hospitality industry during the pandemic of Covid - 19. Based on the semi-structured interviews with hotel and front office managers, the main topics of communication with clients and their issues were identified, and the insufficiencies in employee approach towards these situations. The findings show that the employees are not prepared for critical situations and need proper soft skills training. This paper proposes virtual reality as a platform for real situation training, including feedback and in-training evaluation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL04000153" target="_blank" >TL04000153: Aplikace nástrojů virtuální reality do tréninku komunikačních dovedností pracovníků hotelů za účelem zmírňování obav a rizik spojených s šířením onemocnění COVID-19</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    TEM JOURNAL

  • ISSN

    2217-8309

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    RS - Srbská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    517-521

  • Kód UT WoS článku

    000657179100005

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85107770389