Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The importance of authenticity in the participation of „generation Z“ in tourism

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F22%3AN0000017" target="_blank" >RIV/25619161:_____/22:N0000017 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ucp.cz/wp-content/uploads/2022/10/current-trends-in-spa-hospitality-and-tourism.pdf" target="_blank" >https://ucp.cz/wp-content/uploads/2022/10/current-trends-in-spa-hospitality-and-tourism.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The importance of authenticity in the participation of „generation Z“ in tourism

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article explores the phenomenon of the digital Generation Z and the way they perceive and enact authenticity when participating in tourism. Members of Generation Z have already been born into the digital world and are said to be unable to imagine life without mobile phones, internet and wireless connectivity. Much of their lives are lived on social media, they have been learning English since childhood and are said to have little appreciation for concepts such as tradition, nation, customs. The aim of this paper is to assess the perception of authenticity and the influence of social groups on the participation of members of Generation Z in tourism.

  • Název v anglickém jazyce

    The importance of authenticity in the participation of „generation Z“ in tourism

  • Popis výsledku anglicky

    This article explores the phenomenon of the digital Generation Z and the way they perceive and enact authenticity when participating in tourism. Members of Generation Z have already been born into the digital world and are said to be unable to imagine life without mobile phones, internet and wireless connectivity. Much of their lives are lived on social media, they have been learning English since childhood and are said to have little appreciation for concepts such as tradition, nation, customs. The aim of this paper is to assess the perception of authenticity and the influence of social groups on the participation of members of Generation Z in tourism.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu

  • ISBN

    978-80-88064-56-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    272-279

  • Název nakladatele

    UCP

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    30. 3. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku