Marketing v pojišťovnictví.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25739018%3A_____%2F16%3AN0000004" target="_blank" >RIV/25739018:_____/16:N0000004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.profespubl.cz/category/ostatni/" target="_blank" >http://www.profespubl.cz/category/ostatni/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing v pojišťovnictví.
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem této publikace je nastínit komplexní pohled na soudobý marketing v pojišťovnictví, tj. vyložit nejen marketing pojišťoven, ale i mezinárodní marketing pojišťoven, marketing pojišťovacích zprostředkovatelů a marketing asociace pojišťoven. Vědecký přístup je založen na promítnutí obecných principů a funkcí marketingu do pojišťovnictví jako jednoho z oborů národního hospodářství. Přidaná hodnota publikace spočívá v konfrontaci teorie a praxe marketingu v pojišťovnictví. Lze ji plně využít při studiu marketingu na vysoké škole.
Název v anglickém jazyce
Marketing in the Insurance Industry.
Popis výsledku anglicky
The aim of this publication is to outline a comprehensive view on the topical marketing in the insurance industry, i. e. to explain not only marketing of insurance companies, but also international marketing of insurance companies, marketing of insurance intermediaries and marketing of insurance association. A scientific access is based on the projection of common principles and functions of marketing into the insurance industry as one of sectors of national economy. The value added of this publication consists in a confrontation of the theory and the practice of marketing in the insurance industry. It is possible to use it fully for marketing studying at a college.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788074311581
Počet stran knihy
262
Název nakladatele
Professional Publishing
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—