Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing v pojišťovnictví.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25739018%3A_____%2F16%3AN0000004" target="_blank" >RIV/25739018:_____/16:N0000004 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.profespubl.cz/category/ostatni/" target="_blank" >http://www.profespubl.cz/category/ostatni/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing v pojišťovnictví.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem této publikace je nastínit komplexní pohled na soudobý marketing v pojišťovnictví, tj. vyložit nejen marketing pojišťoven, ale i mezinárodní marketing pojišťoven, marketing pojišťovacích zprostředkovatelů a marketing asociace pojišťoven. Vědecký přístup je založen na promítnutí obecných principů a funkcí marketingu do pojišťovnictví jako jednoho z oborů národního hospodářství. Přidaná hodnota publikace spočívá v konfrontaci teorie a praxe marketingu v pojišťovnictví. Lze ji plně využít při studiu marketingu na vysoké škole.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing in the Insurance Industry.

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this publication is to outline a comprehensive view on the topical marketing in the insurance industry, i. e. to explain not only marketing of insurance companies, but also international marketing of insurance companies, marketing of insurance intermediaries and marketing of insurance association. A scientific access is based on the projection of common principles and functions of marketing into the insurance industry as one of sectors of national economy. The value added of this publication consists in a confrontation of the theory and the practice of marketing in the insurance industry. It is possible to use it fully for marketing studying at a college.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788074311581

  • Počet stran knihy

    262

  • Název nakladatele

    Professional Publishing

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy