Marketingové řízení komerční pojišťovny
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F09%3A00034863" target="_blank" >RIV/00216224:14560/09:00034863 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingové řízení komerční pojišťovny
Popis výsledku v původním jazyce
Poznatky pojistné teorie i praxe ukazují, že marketingové řízení komerční pojišťovny je vrcholovým managementem na pojistném trhu České republiky realizováno na rozdílné úrovni. Proto se publikace zaměřuje na rozšíření znalostí čtenářů o poznatky z řízení komerční pojišťovny v podmínkách pojistného trhu České republiky. Důraz je položen na strategické řízení a uvedení vybraných tržních strategií využitelných komerčními pojišťovnami v procesu strategického řízení, jednotlivé nástroje marketingového mixu,marketingovou komunikaci s klientem a řízení vztahů se zákazníky. S využitím analýzy vybraných aspektů marketingového řízení komerčních pojišťoven na pojistném trhu České republiky publikace vyúsťuje v navržení postupu vrcholového managementu komerční pojišťovny v procesu marketingového řízení, s důrazem na výběr tržních strategií.
Název v anglickém jazyce
Marketing management of insurace company
Popis výsledku anglicky
Knowledge of insurance theory and practice show that the marketing management of commercial insurance company is implemented in the insurance market in the Czech Republic by the senior management at different levels. Therefore, the publication aims to broaden the knowledge of readers' knowledge of the management of commercial insurance companies in the terms of the insurance market of the Czech Republic. Emphasis is placed on strategic management and market entry strategies selected for use by commercial insurance companies in the process of strategic management, marketing mix instruments, marketing communication with the client and customer relationship management. Using analysis of selected aspects of the marketing management of commercial insurancein the insurance market in the Czech Republic, publications results in the design procedure, the top management of commercial insurance in the process of marketing management, with emphasis on the choice of market strategy.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-210-4799-0
Počet stran knihy
210
Název nakladatele
Masarykova univerzita, Tisk: BonnyPress
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—