Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová strategie v procesu řízení pojišťovacího podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00032083" target="_blank" >RIV/00216224:14560/07:00032083 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová strategie v procesu řízení pojišťovacího podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na analýzu vybraných aspektů využití marketingové strategie v procesu řízení pojišťovacího podniku na pojistném trhu České republiky s důrazem na analýzu organizačních struktur a výběr tržních strategií. Zobecňuje poznatky a zkušenosti z pojistné praxe v činnosti vrcholového managementu v procesu marketingového řízení pojišťovacího podniku.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing strategy in management process of insurance company

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on analysis selected aspects usage marketing strategy in management process of insurance company on the insurance market in the Czech Republic with emphasis on organizational structures analysis and selection of market strategies. It generalizes knowledge and experience from insurance practice in top management activities within marketing management process of insurance company.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z Mezinárodní vědecké konference "Vývojové trendy v poisťovníctve I"

  • ISBN

    978-80-225-2318-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    EU Bratislava

  • Místo vydání

    Senec

  • Místo konání akce

    Senec, Slovensko

  • Datum konání akce

    7. 6. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku