Marketing strategy in management process of insurance company
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F07%3A00032566" target="_blank" >RIV/00216224:14560/07:00032566 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing strategy in management process of insurance company
Popis výsledku v původním jazyce
This paper is focused on analysis selected aspects usage marketing strategy in management process of insurance company on the insurance market in the Czech Republic with emphasis on organizational structures analysis and selection of market strategies. It generalizes knowledge and experience from insurance practice in top management activities within marketing management process of insurance company.
Název v anglickém jazyce
Marketing strategy in management process of insurance company
Popis výsledku anglicky
This paper is focused on analysis selected aspects usage marketing strategy in management process of insurance company on the insurance market in the Czech Republic with emphasis on organizational structures analysis and selection of market strategies. It generalizes knowledge and experience from insurance practice in top management activities within marketing management process of insurance company.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků 2. mezinárodní vědecké konference "Nové trendy - nové nápady 2007"
ISBN
978-80-903914-2-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
SVŠE Znojmo
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
Znojmo
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—