Digitální komunikace a digitální marketing: úvod do studia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25739018%3A_____%2F20%3AN0000028" target="_blank" >RIV/25739018:_____/20:N0000028 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Digitální komunikace a digitální marketing: úvod do studia
Popis výsledku v původním jazyce
Digitalizace společnosti je významným faktorem změny, evoluce a komplexní transformace i na úrovni marketingové komunikace, což se odráží již v rovině základních konceptů a premis oboru. Koncept digitálního marketingu totiž není zcela vhodné vnímat jako náhradu tradičních nástrojů marketingové komunikace, nicméně je třeba na něj nahlížet jako na prvek nabízející možnost rozšíření a obohacení unikátní uživatelské zkušenosti. Digitální média přinášejí možnost omnikanálové a vzájemně se rozvíjející interakce s jedním potenciálním zákazníkem, determinována jeho individualitou a samotnou pozicí z hlediska tzv. spotřebitelské cesty. Tyto principy reflektuje i model 5A poukazující na pětici imanentních elementů digitálního marketingu - Aware / informovat, Appeal / působit, Ask / ptát se, Act / jednat a Advocate / obhajovat. Už z pohledu samotného modelu je zřejmá potřeba strategické integrace různorodých nástrojů a přístupů zajišťujících efektivní kontinuální interakci a budování vztahu. Tento aspekt je odrážen i v struktuře oboru mediálních a komunikačních studií a je současně východiskem zpracování předkládané publikace, jejímž cílem je poskytnout komplexní sumarizaci nosných témat pro studium digitální marketingové komunikace. Publikace tak poskytuje průřezový materiál ke studiu aspektů spojených s percepcí, analýzou, interpretací i organizací či tvorbou multimediálních obsahů v kontextu digitální marketingové komunikace.
Název v anglickém jazyce
Digital communication and digital marketing: introduction to the study
Popis výsledku anglicky
Digitization of the company is an important factor of change, evolution and complex transformation also at the level of marketing communication, which is reflected in the level of basic concepts and premises of the field. The concept of digital marketing is not appropriate to see as a replacement for traditional tools of marketing communication, but it must be seen as an element offering the opportunity to expand and enrich the unique user experience. Digital media bring the possibility of omni-channel and mutually developing interaction with one potential customer, determined by his individuality and its position on the consumer path. These principles are also reflected in Model of 5As, which points to five immanent elements of digital marketing - Aware, Appeal, Ask, Act and Advocate. From the point of view of the model itself, the need for strategic integration of various tools and approaches ensuring effective continuous interaction and relationship building is obvious. This aspect is also reflected in the structure of the field of media and communication studies and is also the starting point for the elaboration of the presented publication, the aim of which is to provide a comprehensive summary of key topics for the study of digital marketing communication. The publication thus provides cross-sectional material for the study of aspects related to perception, analysis, interpretation as well as the organization or creation of multimedia content in the context of digital marketing communication.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50900 - Other social sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů