Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digitální komunikace a digitální marketing: úvod do studia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25739018%3A_____%2F20%3AN0000028" target="_blank" >RIV/25739018:_____/20:N0000028 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Digitální komunikace a digitální marketing: úvod do studia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Digitalizace společnosti je významným faktorem změny, evoluce a komplexní transformace i na úrovni marketingové komunikace, což se odráží již v rovině základních konceptů a premis oboru. Koncept digitálního marketingu totiž není zcela vhodné vnímat jako náhradu tradičních nástrojů marketingové komunikace, nicméně je třeba na něj nahlížet jako na prvek nabízející možnost rozšíření a obohacení unikátní uživatelské zkušenosti. Digitální média přinášejí možnost omnikanálové a vzájemně se rozvíjející interakce s jedním potenciálním zákazníkem, determinována jeho individualitou a samotnou pozicí z hlediska tzv. spotřebitelské cesty. Tyto principy reflektuje i model 5A poukazující na pětici imanentních elementů digitálního marketingu - Aware / informovat, Appeal / působit, Ask / ptát se, Act / jednat a Advocate / obhajovat. Už z pohledu samotného modelu je zřejmá potřeba strategické integrace různorodých nástrojů a přístupů zajišťujících efektivní kontinuální interakci a budování vztahu. Tento aspekt je odrážen i v struktuře oboru mediálních a komunikačních studií a je současně východiskem zpracování předkládané publikace, jejímž cílem je poskytnout komplexní sumarizaci nosných témat pro studium digitální marketingové komunikace. Publikace tak poskytuje průřezový materiál ke studiu aspektů spojených s percepcí, analýzou, interpretací i organizací či tvorbou multimediálních obsahů v kontextu digitální marketingové komunikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Digital communication and digital marketing: introduction to the study

  • Popis výsledku anglicky

    Digitization of the company is an important factor of change, evolution and complex transformation also at the level of marketing communication, which is reflected in the level of basic concepts and premises of the field. The concept of digital marketing is not appropriate to see as a replacement for traditional tools of marketing communication, but it must be seen as an element offering the opportunity to expand and enrich the unique user experience. Digital media bring the possibility of omni-channel and mutually developing interaction with one potential customer, determined by his individuality and its position on the consumer path. These principles are also reflected in Model of 5As, which points to five immanent elements of digital marketing - Aware, Appeal, Ask, Act and Advocate. From the point of view of the model itself, the need for strategic integration of various tools and approaches ensuring effective continuous interaction and relationship building is obvious. This aspect is also reflected in the structure of the field of media and communication studies and is also the starting point for the elaboration of the presented publication, the aim of which is to provide a comprehensive summary of key topics for the study of digital marketing communication. The publication thus provides cross-sectional material for the study of aspects related to perception, analysis, interpretation as well as the organization or creation of multimedia content in the context of digital marketing communication.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50900 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů