Digital Marketing in the Conditions of a Public Educational Institution.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F15%3A86094952" target="_blank" >RIV/61989100:27350/15:86094952 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Digital Marketing in the Conditions of a Public Educational Institution.
Popis výsledku v původním jazyce
The paper describes the previous experience with using digital marketing in the conditions of a public university. The introduction of digital marketing had been prompted by the demographic fall in the number of students interested in the studies, limited financial means to carry out active marketing and the identification of social media as the preferred channel of communication by the target group, i.e. secondary school students as future university students. This resulted in the exploitation of selected online tools, namely social media, for the marketing influence on the selected target groups. A case study is included herein to present the use of digital marketing.
Název v anglickém jazyce
Digital Marketing in the Conditions of a Public Educational Institution.
Popis výsledku anglicky
The paper describes the previous experience with using digital marketing in the conditions of a public university. The introduction of digital marketing had been prompted by the demographic fall in the number of students interested in the studies, limited financial means to carry out active marketing and the identification of social media as the preferred channel of communication by the target group, i.e. secondary school students as future university students. This resulted in the exploitation of selected online tools, namely social media, for the marketing influence on the selected target groups. A case study is included herein to present the use of digital marketing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing identity: Digital Life - part I : 10. - 11. listopadu 2015, Smolenice, Slovak Republic
ISBN
978-80-8105-779-3
ISSN
1339-5726
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
353-362
Název nakladatele
University of SS. Cyril and Methodius in Trnava
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
10. 11. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—