Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digital Marketing in the Conditions of a Public Educational Institution.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F15%3A86094952" target="_blank" >RIV/61989100:27350/15:86094952 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Digital Marketing in the Conditions of a Public Educational Institution.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes the previous experience with using digital marketing in the conditions of a public university. The introduction of digital marketing had been prompted by the demographic fall in the number of students interested in the studies, limited financial means to carry out active marketing and the identification of social media as the preferred channel of communication by the target group, i.e. secondary school students as future university students. This resulted in the exploitation of selected online tools, namely social media, for the marketing influence on the selected target groups. A case study is included herein to present the use of digital marketing.

  • Název v anglickém jazyce

    Digital Marketing in the Conditions of a Public Educational Institution.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the previous experience with using digital marketing in the conditions of a public university. The introduction of digital marketing had been prompted by the demographic fall in the number of students interested in the studies, limited financial means to carry out active marketing and the identification of social media as the preferred channel of communication by the target group, i.e. secondary school students as future university students. This resulted in the exploitation of selected online tools, namely social media, for the marketing influence on the selected target groups. A case study is included herein to present the use of digital marketing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing identity: Digital Life - part I : 10. - 11. listopadu 2015, Smolenice, Slovak Republic

  • ISBN

    978-80-8105-779-3

  • ISSN

    1339-5726

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    353-362

  • Název nakladatele

    University of SS. Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    10. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku