Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj vzdělávací politiky - cíle, rámce, mechanismy, priority

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25751417%3A_____%2F05%3A%230000024" target="_blank" >RIV/25751417:_____/05:#0000024 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Policy development - objectives, frameworks, mechanisms, priorities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter informs about the objectives and priorities of the Czech educational policy, particularly about the National Programme for the Development of Education and the Long-Term Plan of Educationa nd Development of Education System. It gives an overview of some particular directions which are set out by these strategic documents: currcular reform, reforming completion of secondary education and training, ensuring quality, monitoring and evaluation of educational outcomes, developing of itegrated information and counselling system, suuport for the development of tertiary education and development of CVET.

  • Název v anglickém jazyce

    Policy development - objectives, frameworks, mechanisms, priorities

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter informs about the objectives and priorities of the Czech educational policy, particularly about the National Programme for the Development of Education and the Long-Term Plan of Educationa nd Development of Education System. It gives an overview of some particular directions which are set out by these strategic documents: currcular reform, reforming completion of secondary education and training, ensuring quality, monitoring and evaluation of educational outcomes, developing of itegrated information and counselling system, suuport for the development of tertiary education and development of CVET.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J020%2F04-DP1" target="_blank" >1J020/04-DP1: Společnost vědění - nároky na kvalifikaci lidských zdrojů a na další vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Focus on Vocational education and training in the Czech Republic

  • ISBN

    92-896-0354-2

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    11-12

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    CEDEFOP, NVF, Publications Office EU

  • Místo vydání

    Thessaloniki

  • Kód UT WoS kapitoly