Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávací oblast Umění a kultura a její budoucí místo ve školních vzdělávacích programech na gymnáziích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00051196" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00051196 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávací oblast Umění a kultura a její budoucí místo ve školních vzdělávacích programech na gymnáziích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Reforma vzdělávacího systému předpokládá dvě úrovně kurikulárních dokumentů: Rámcový vzdělávací program (RVP)a Školní vzdělávací program (ŠVP). V současné době školy pracují na tvorbě svého ŠVP. Článek shrnuje výsledky anketního šetření na gymnáziích o jejich připravenosti k tvorbě vzdělávacích dokumentů, o problémech spojených s reformou a o možnostech katedry hudební výchovy pomoci školám. Výsledky šetření vypovídají o obavách. Učitelé příliš nevěří v efektivitu reformy, vyhovují jim stávající osnovy.Obávají se o další osud hudební výchovy. Mají pro katedru hudební výchovy tři návrhy - pořádání metodických seminářů na téma integrace v rámci humanitních předmětů, semináře o využítí počítačové techniky a důsledné prezentování výchovy k hudbě a kultuřejako podstatným složkám života civilizované společnosti

  • Název v anglickém jazyce

    The branche of education Art and culture and its future place in the school programmes of education in the grammar schools

  • Popis výsledku anglicky

    The reform of the system of education assumes two levels of documents: the General programme of education and the School programme of education. In these days the school are preparing their own School programmes of education. The article talks about outcomes of the public inquiry among the grammar schools about their abilities for preparing this document about problems connected with this development about possibilities of the Department of musical education to help to schools. The outcomes of this inquiry inform that teachers dont believe in efficiency of this reform they prefer to conserve contemporary curriculum. The teachers are affraid for next development of musical education they have three main notices for possibility to help them: the coursesof the integration among the artistic subjects the courses of using the computers during the work with music and promotion of the importance of musical education for human life.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Musica viva in schola XX.

  • ISBN

    978-80-210-4445-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    259

  • Strana od-do

    45-48

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku