Učitelky mateřských škol hodnotí RVP pro školní vzdělávání.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F05%3A00008479" target="_blank" >RIV/60076658:12410/05:00008479 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učitelky mateřských škol hodnotí RVP pro školní vzdělávání.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek přináší zkušenosti některých učitelek MŠ, které získaly při tvorbě školních vzdělávacích programů pro PV. Dále reflektuje nejvýraznější proměny v pojetí práce učitelek a upozorňuje na možná úskalí, která sebou realizace tohoto programu přináší.
Název v anglickém jazyce
The Teachers of Nursery Schools Evaluate the Work with the Skeleton Educational Programme for Pre-school Education.
Popis výsledku anglicky
The article brings experience of some teachers at nursery schools. They gained it while they were creating school educational programmes for pre-school education. Further the article reflects the changes in conception on the work of teachers and warns about possible difficulties that the realization of this programme brings.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Informatorium 3-8
ISSN
1210-7506
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
10
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
7-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—