Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Technické vzdělávání pro primární školství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F09%3A00501716" target="_blank" >RIV/49777513:23420/09:00501716 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Technické vzdělávání pro primární školství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek představuje technické vzdělávání pro primární školství. Přechod na rámcové vzdělávací programy a dále na školní vzdělávací programy bude přinášet školám i učitelům ještě řadu dosud neřešených problémů. Fakulty, které připravují učitele, by měly včas na připravované změny reagovat úpravou svých vzdělávacích programů, například zařazováním odpovídajících fakultativních předmětů. Fakulta pedagogická ZČU v Plzni, konkrétně katedra technické výchovy, se zároveň snaží i o to, aby se na projektech zaměřených k rozvoji technického myšlení a nonverbální tvořivosti podíleli i studenti, např. svými seminárními a diplomovými pracemi.

  • Název v anglickém jazyce

    Technical Education for Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    Contribution presents technical education for primary school. The transition to general education programmes and further to school education programmes will bring schools and teachers many problems not addressed as yet. The faculties which prepare teachers should respond in time to the changes being prepared by amending their education programmes, e.g. by incorporating appropriate facultative subjects. The Pedagogical Faculty of University of West Bohemia in Pilsen, namely the Department of Technical Education, strives at the same time to ensure that also students take part in the projects focused on technical thinking and non-verbal creativity development with their seminar papers or theses, for instance.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Odkaz kultúrneho dedičstva v primárnej edukácii

  • ISBN

    978-80-8083-703-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    21. 11. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku