Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výukové programy jako příklad integrovaně pojaté výuky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00025528" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00025528 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výukové programy jako příklad integrovaně pojaté výuky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku jsou představeny tématicky zaměřené výukové programy jako příklad integace odborné a didaktické složky v pregraduální přípravě učitelů. Uvedeny jsou hlavní cíle, problematika tvorby, realizace, analýzy a hodnocení výukových progamů z pohledujednotlivých účastníků studentů, lektorů, učitelů z praxe, žáků a vyučujících katedry biologie Pedagogické fakulty MU v Brně.

  • Název v anglickém jazyce

    Alternative forms of education and pedagogical practical

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents thematic teaching programmes as an example of integration of expertise and methodology for undergraduate education of future teachers. It presents the main objectives, preparation and realization issues of teaching programmes as well as their analysis and evaluation from the aspect of students, school teachers, pupils and the teachers at the Department of biology at the Faculty of Education MU Brno

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Metodologické aspekty a výskum v oblasti didaktík prírodovedných polńohospodárských a príbuzných oborov

  • ISBN

    80-8050-848-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Přírodovědec č. 171

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Tatranská Štrba

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku