Design of corrosion allowances on weathering steel bridges
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25794787%3A_____%2F13%3A%230000546" target="_blank" >RIV/25794787:_____/13:#0000546 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989100:27120/13:86087347
Výsledek na webu
<a href="https://onlinelibrary-wiley-com.ezproxy.techlib.cz/doi/epdf/10.1002/stab.201310034" target="_blank" >https://onlinelibrary-wiley-com.ezproxy.techlib.cz/doi/epdf/10.1002/stab.201310034</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1002/stab.201310034" target="_blank" >10.1002/stab.201310034</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Bestimmung der Dickenzuschläge für wetterfesten Stahl im Brückenbau
Popis výsledku v původním jazyce
Die Korrosionsgeschwindigkeiten von wetterfestem Stahl sind im Vergleich mit herkömmlichem Kohlenstoffstahl erheblich niedriger. Trotzdem muss beim Konstruktionsentwurf ein möglicher Einfluss von Korrosion auf die zuverlässig funktionierende Konstruktionfür den gesamten Zeitraum ihrer geplanten Nutzungsdauer berücksichtigt werden. Bei der praktischen Gestaltung wird der Einfluss der angenommenen Korrosionsverluste für gewöhnlich über Dickenzuschläge eliminiert, welche zur Dicke der Elemente, die durchstatische Berechnung ermittelt wurde, addiert werden. Im vorliegenden Artikel wird eine neue Methode zur Berechnung der Dickenzuschläge angeführt, die bei Entwürfen für Brückenkonstruktionen aus wetterfestem Stahl genutzt werden kann. Dies wird an Hand eines Modellbeispiels erklärt.
Název v anglickém jazyce
Design of corrosion allowances on weathering steel bridges
Popis výsledku anglicky
The corrosion rate of the weathering steel is considerably lower than that of the standard carbon steel. Nevertheless possible effects of corrosion losses on reliable service of the structure throughout the designed service life should be considered whendesigning the structures. In practice, the effects of the expected corrosion losses are typically eliminated by corrosion allowances which are added to the thickness of the element calculated in static analyses. This paper introduces a new method used for calculation of corrosion allowances on weathering steel bridges. This will be explained using an example of a bridge structure.
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP13-16124P" target="_blank" >GP13-16124P: Výzkum vývoje ochranné vrstvy patiny na konstrukcích navržených z patinující oceli</a><br>
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Stahlbau
ISSN
0038-9145
e-ISSN
—
Svazek periodika
2013
Číslo periodika v rámci svazku
82
Stát vydavatele periodika
DE - Spolková republika Německo
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
74-85
Kód UT WoS článku
000322760700006
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-84884868964