Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Design of Corrosion Allowances on Weathering Steel Bridges

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27120%2F13%3A86087347" target="_blank" >RIV/61989100:27120/13:86087347 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/25794787:_____/13:#0000546

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1002/stab.201310034" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1002/stab.201310034</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1002/stab.201310034" target="_blank" >10.1002/stab.201310034</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Bestimmung der Dickenzuschläge für wetterfesten Stahl im Brückenbau

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Die Korrosionsgeschwindigkeiten von wetterfestem Stahl sind im Vergleich mit herkömmlichem Kohlenstoffstahl erheblich niedriger. Trotzdem muss beim Konstruktionsentwurf ein möglicher Einfluss von Korrosion auf die zuverlässig funktionierende Konstruktionfür den gesamten Zeitraum ihrer geplanten Nutzungsdauer berücksichtigt werden. Bei der praktischen Gestaltung wird der Einfluss der angenommenen Korrosionsverluste für gewöhnlich über Dickenzuschläge eliminiert, welche zur Dicke der Elemente, die durchstatische Berechnung ermittelt wurde, addiert werden. Im vorliegenden Artikel wird eine neue Methode zur Berechnung der Dickenzuschläge angeführt, die bei Entwürfen für Brückenkonstruktionen aus wetterfestem Stahl genutzt werden kann. Dies wird an Hand eines Modellbeispiels erklärt.

  • Název v anglickém jazyce

    Design of Corrosion Allowances on Weathering Steel Bridges

  • Popis výsledku anglicky

    The corrosion rate of the weathering steel is considerably lower than that of the standard carbon steel. In spite of this, possible effects of corrosion losses on reliable service of the structure throughout the designed service life should be consideredwhen designing the structures. In practice, the effects of the expected corrosion losses are typically eliminated by corrosion allowances which are added to the thickness of the element calculated in static analyses. This paper introduces a new method used for calculation of corrosion allowances on weathering steel bridges. The application of the procedure for calculation of corrosion allowances is explained using example of a bridge structure.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP13-16124P" target="_blank" >GP13-16124P: Výzkum vývoje ochranné vrstvy patiny na konstrukcích navržených z patinující oceli</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Stahlbau

  • ISSN

    0038-9145

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    82

  • Číslo periodika v rámci svazku

    8

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    583-588

  • Kód UT WoS článku

    000322760700006

  • EID výsledku v databázi Scopus