Komplexní automatizace překládkových operací v terminálu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25916050%3A_____%2F10%3A%230000020" target="_blank" >RIV/25916050:_____/10:#0000020 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komplexní automatizace překládkových operací v terminálu
Popis výsledku v původním jazyce
Automatizace překládkových operací hraje významnou roli při modernizaci stávajících a budování nových terminálů. Vedle systémů automatizovaných portálových jeřábů, kterými je vybavena nábřežní hrana terminálů CTA, je pro přesun kontejnerů z nábřežní hrany k jednotlivým blokům využíván systém AGV. Veliký rozvoj nastal u systému ASC. Tyto jeřáby se vyznačují automatickým provozem, krátkými časovými cykly jednotlivých operací a vysokou přesností zaměření na danou pozici kontejneru.
Název v anglickém jazyce
Automated Transport Systems in Terminals
Popis výsledku anglicky
Container terminal Altenwerder is one of the most modern and also youngest terminals in the world. His success goes hand in hand with technical and technological development. The AGVs on the land side of the bridge automated themselves, the portal cat reloads the container. The AGV parks in front of the blocks, where a pair of gantry cranes (double Rail Mounted Gantry - DRMG) unloads the container for temporary storage. Due to their different sizes, two cranes can work simultaneously over the entire block, the smaller crane drives simply under the larger one.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/CG932-019-520" target="_blank" >CG932-019-520: Optimalizace svozu a rozvozu malých zásilek s využitím silniční a železniční dopravy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Železničná doprava a logistika
ISSN
1336-7943
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
40-49
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—