Pristupy k tvorbe marketingového mixu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F17%3AN0000011" target="_blank" >RIV/26033909:_____/17:N0000011 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pristupy k tvorbe marketingového mixu
Popis výsledku v původním jazyce
Jednotlivé kapitoly publikace si kladou za cíl vysvětlit přístupy k tvorbě marketingového mixu. Je objasněna podstata category managementu retailových jednotek a jeho přínos pro obchodní firmy. Jde o sofistikovaný přístup založený na úzké spolupráci obchodníka, výrobce a dodavatele. Autorská část publikace se věnuje i marketingovému výzkumu, který je využíván v obchodních jednotkách ke kontrole marketingových činností. Pozornost je věnována marketingovému výzkumu pomocí mystery aktivit. Nejvyužívanější technika v obchodním provozu - mystery shopping je uvedena na případové studii.
Název v anglickém jazyce
Approaches to Marketing Mix Creation
Popis výsledku anglicky
Individual chapters of this publication output aim to explain the approaches to creating a marketing mix. The principle of category management of retail units is clarified as well as its benefit to trade companies. It is a sophisticated approach based on close mutual cooperation of a trader, producer and supplier. Author´s part of the publication output is focused on marketing research that is used in retail units to control marketing activities. The attention is drawn to marketing research using mystery activities. The most often used technique in trade management – mystery shopping is presented in a case study.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Obchodná prevádzka maloobchodnej jednotky
ISBN
978-80-225-4452-8
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
100-105
Počet stran knihy
202
Název nakladatele
Ekonóm
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS kapitoly
—