Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pristupy k tvorbe marketingového mixu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F17%3AN0000011" target="_blank" >RIV/26033909:_____/17:N0000011 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pristupy k tvorbe marketingového mixu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jednotlivé kapitoly publikace si kladou za cíl vysvětlit přístupy k tvorbě marketingového mixu. Je objasněna podstata category managementu retailových jednotek a jeho přínos pro obchodní firmy. Jde o sofistikovaný přístup založený na úzké spolupráci obchodníka, výrobce a dodavatele. Autorská část publikace se věnuje i marketingovému výzkumu, který je využíván v obchodních jednotkách ke kontrole marketingových činností. Pozornost je věnována marketingovému výzkumu pomocí mystery aktivit. Nejvyužívanější technika v obchodním provozu - mystery shopping je uvedena na případové studii.

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches to Marketing Mix Creation

  • Popis výsledku anglicky

    Individual chapters of this publication output aim to explain the approaches to creating a marketing mix. The principle of category management of retail units is clarified as well as its benefit to trade companies. It is a sophisticated approach based on close mutual cooperation of a trader, producer and supplier. Author´s part of the publication output is focused on marketing research that is used in retail units to control marketing activities. The attention is drawn to marketing research using mystery activities. The most often used technique in trade management – mystery shopping is presented in a case study.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Obchodná prevádzka maloobchodnej jednotky

  • ISBN

    978-80-225-4452-8

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    100-105

  • Počet stran knihy

    202

  • Název nakladatele

    Ekonóm

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS kapitoly