Mystery Shopping
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002135" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002135 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mystery Shopping
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní pozornost je v článku věnována metodě Mystery Shopping, jejíž využití pomůže maloobchodníkovi získat pravdivé informace o aktuální úrovni péče o zákazníky. Je vysvětlen princip metody a postup její aplikace v prostředí maloobchodu, článek obsahujetaké příklady uplatnění metody Mystery Shopping na českém maloobchodním trhu
Název v anglickém jazyce
Mystery Shopping
Popis výsledku anglicky
The article inform of Mystery Shopping as a research method, an accent is given to a ways of its use in retail business. Several examples of given method applications on Czech retail market are added
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
In-Store Marketing
ISSN
—
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
16-17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—