Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalita života a sociální ukazatele v současném marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F20%3AN0000023" target="_blank" >RIV/26033909:_____/20:N0000023 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/25739018:_____/20:N0000013

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalita života a sociální ukazatele v současném marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současný marketing se na kvalitu života dívá jako na podobu podnikatelského přístupu, který plánuje, stanovuje cenu, propaguje a distribuuje ekonomické produkty takovým způsobem, aby se dosáhlo maximálního uspokojení zákazníka. Hlavní úlohou sociálních ukazatelů v dnešním marketingu je měřit, neboli kvantitativně zachycovat a vyjadřovat dopady praktického používání marketingových nástrojů a postupů, zejména na makrospolečenské úrovni. Sociální ukazatele se zaměřují na oboustranný vztah mezi marketingem a společností, především na to, jak a nakolik marketing ovlivňuje společnost, a naopak zase společnost zpětně marketing. Zahraniční autoři se zaměřují na šest klíčových oblastí: bydlení, práce, zdraví, rodina, doprava a vzdělání. Již před 40 roky jsme pracovali s podstatně širší soustavou sociálních ukazatelů obsahující biosociální reprodukci, zdraví, práci, účast na řízení, příjmy, spotřebu, bydlení, prostorovou mobilitu, vzdělání, kulturu, rekreaci, sociální komunikaci a protispolečenské chování.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality of life and social indicators in contemporary marketing

  • Popis výsledku anglicky

    Current marketing views quality of life as a form of business approach that plans, pricing, promotes and distributes economic products in such a way as to achieve maximum customer satisfaction. The main role of social indicators in today's marketing is to measure, or quantitatively capture and express the impacts of the practical use of marketing tools and procedures, especially at the macro-social level. Social indicators focus on the two-way relationship between marketing and society, especially on how and to what extent marketing affects society, and vice versa, society back marketing. Foreign authors focus on six key areas: housing, work, health, family, transport and education. Already 40 years ago, we worked with a much broader set of social indicators including biosocial reproduction, health, work, participation in management, income, consumption, housing, spatial mobility, education, culture, recreation, social communication and anti-social behavior.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kvalita života a sociální ukazatele v současném marketingu

  • ISBN

    978-80-7556-079-7

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    68-74

  • Počet stran knihy

    103

  • Název nakladatele

    Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú.

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS kapitoly