Aktuální trendy v českém vzdělávacím systému
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F21%3AN0000010" target="_blank" >RIV/26033909:_____/21:N0000010 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktuální trendy v českém vzdělávacím systému
Popis výsledku v původním jazyce
Obsahově je text kapitoly zaměřen na současné trendy v prostředí českého vzdělávacího systému. Za poslední období prošel vzdělávací systém několika stěžejními proměnami, které jsou stále dosažitelné v pedagogické praxi. Text upozorňuje na hlavní problémy, které se v prostředí moderní školy projevily v nedávném období v podobě distanční výuky, využití moderních informačních technologií a prověřil na druhou stranu připravenost škol reagovat na bezprostřední výzvy v důsledku mimořádných opatření a dalších projevů ve vztahu k pedagogům a rovněž vazbu rodičů na metody vzdělávání svých dětí.
Název v anglickém jazyce
Current trends in the Czech education system
Popis výsledku anglicky
The content of the chapter is focused on current trends in the Czech education system. Over the last period, the educational system has undergone several key transformations that are still achievable in pedagogical practice. The text draws attention to the main problems that have manifested themselves in the modern school environment in the recent period in the form of distance learning, the use of modern information technologies and, on the other hand, examines the readiness of schools to respond to the immediate challenges due to emergency measures and other manifestations in relation to teachers, as well as the attachment of parents to the methods of education of their children.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Inkluzivní vzdělávání a současné problémy trhu práce
ISBN
978-80-7556-100-8
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
12-17
Počet stran knihy
70
Název nakladatele
Vysoká škola evropských a regionálních studií
Místo vydání
České Budějovice
Kód UT WoS kapitoly
—