Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aktuální trendy v českém vzdělávacím systému

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F21%3AN0000010" target="_blank" >RIV/26033909:_____/21:N0000010 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aktuální trendy v českém vzdělávacím systému

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsahově je text kapitoly zaměřen na současné trendy v prostředí českého vzdělávacího systému. Za poslední období prošel vzdělávací systém několika stěžejními proměnami, které jsou stále dosažitelné v pedagogické praxi. Text upozorňuje na hlavní problémy, které se v prostředí moderní školy projevily v nedávném období v podobě distanční výuky, využití moderních informačních technologií a prověřil na druhou stranu připravenost škol reagovat na bezprostřední výzvy v důsledku mimořádných opatření a dalších projevů ve vztahu k pedagogům a rovněž vazbu rodičů na metody vzdělávání svých dětí.

  • Název v anglickém jazyce

    Current trends in the Czech education system

  • Popis výsledku anglicky

    The content of the chapter is focused on current trends in the Czech education system. Over the last period, the educational system has undergone several key transformations that are still achievable in pedagogical practice. The text draws attention to the main problems that have manifested themselves in the modern school environment in the recent period in the form of distance learning, the use of modern information technologies and, on the other hand, examines the readiness of schools to respond to the immediate challenges due to emergency measures and other manifestations in relation to teachers, as well as the attachment of parents to the methods of education of their children.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Inkluzivní vzdělávání a současné problémy trhu práce

  • ISBN

    978-80-7556-100-8

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    12-17

  • Počet stran knihy

    70

  • Název nakladatele

    Vysoká škola evropských a regionálních studií

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS kapitoly