Strategies for preventing academic procrastination in university students
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F21%3AN0000020" target="_blank" >RIV/26033909:_____/21:N0000020 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.cvtisr.sk/cvti-sr-vedecka-kniznica/informacie-o-skolstve/publikacie-casopisy.../casopisy/academia/academia-4-2021.html?page_id=41933" target="_blank" >https://www.cvtisr.sk/cvti-sr-vedecka-kniznica/informacie-o-skolstve/publikacie-casopisy.../casopisy/academia/academia-4-2021.html?page_id=41933</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Stratégie prevencie akademickej prokrastinácie vysokoškolských študentov
Popis výsledku v původním jazyce
V štúdii venujeme pozornosť sumarizácii teoretických a empirických východísk akademickej prokrastinácie vysokoškolských študentov vo vzťahu k možnostiam prevencie akademickej prokrastinácie tejto cieľovej skupiny. Akademická prokrastinácia je špecifickým javom akademického prostredia. Na základe výsledkov výskumov v rôznych častiach sveta konštatujeme, že akademická prokrastinácie je ovplyvnená demografickými, sociálnymi, geografickými, kultúrnymi, psychologic- kými, edukačnými a aj medicínskymi súvislosťami.
Název v anglickém jazyce
Strategies for preventing academic procrastination in university students
Popis výsledku anglicky
In the study, the authors elaborate the theoretical and empirical background for academic procrastination in university students in relation to opportunities for academic procrastination prevention in the particular target group. Academic procrastination is a specific phenomenon in the academic environment. Based on the findings of available research carried out in various parts of the world, we can assume that academic procrastination is influenced by demographic, social, geographic, cultural, psychological, educational and medical contexts.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Academia
ISSN
1335-5864
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
25-31
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—