Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategies for preventing academic procrastination in university students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26033909%3A_____%2F21%3AN0000020" target="_blank" >RIV/26033909:_____/21:N0000020 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.cvtisr.sk/cvti-sr-vedecka-kniznica/informacie-o-skolstve/publikacie-casopisy.../casopisy/academia/academia-4-2021.html?page_id=41933" target="_blank" >https://www.cvtisr.sk/cvti-sr-vedecka-kniznica/informacie-o-skolstve/publikacie-casopisy.../casopisy/academia/academia-4-2021.html?page_id=41933</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Stratégie prevencie akademickej prokrastinácie vysokoškolských študentov

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V štúdii venujeme pozornosť sumarizácii teoretických a empirických východísk akademickej prokrastinácie vysokoškolských študentov vo vzťahu k možnostiam prevencie akademickej prokrastinácie tejto cieľovej skupiny. Akademická prokrastinácia je špecifickým javom akademického prostredia. Na základe výsledkov výskumov v rôznych častiach sveta konštatujeme, že akademická prokrastinácie je ovplyvnená demografickými, sociálnymi, geografickými, kultúrnymi, psychologic- kými, edukačnými a aj medicínskymi súvislosťami.

  • Název v anglickém jazyce

    Strategies for preventing academic procrastination in university students

  • Popis výsledku anglicky

    In the study, the authors elaborate the theoretical and empirical background for academic procrastination in university students in relation to opportunities for academic procrastination prevention in the particular target group. Academic procrastination is a specific phenomenon in the academic environment. Based on the findings of available research carried out in various parts of the world, we can assume that academic procrastination is influenced by demographic, social, geographic, cultural, psychological, educational and medical contexts.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Academia

  • ISSN

    1335-5864

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    25-31

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus