Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vztah prokrastinace a locus of control v akademickém prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F14%3A00078092" target="_blank" >RIV/00216224:14230/14:00078092 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/pedagogika/?cat=10178" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/pedagogika/?cat=10178</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vztah prokrastinace a locus of control v akademickém prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se zabývá vztahem mezi akademickou prokrastinací a locus of control. Navazuje na studie zkoumající tento vztah, které přinášejí nejednoznačné výsledky. Pro online sběr dat byly pomocí focus group vytvořeny dotazníky locus of control a akademické prokrastinace. Ze 145 oslovených náhodně vybraných vysokoškolských studentů jedné fakulty kompletně vyplnilo dotazníky 100 z nich. Provedená korelační analýza neodhalila statisticky významný vztah mezi zkoumanými proměnnými. Předpoklad, že internalita/externalita locus of control koreluje s akademickou prokrastinací, se nepotvrdil. Výsledky jsou srovnávány s výsledky zahraničních studií, jsou zmíněna specifika akademické prokrastinace a navrženy další možné směry výzkumu v této oblasti.

  • Název v anglickém jazyce

    The relationship between procrastination and locus of control in academic environment

  • Popis výsledku anglicky

    The study deals with the relationship between academic procrastination and locus of control. It builds on studies investigating this relationship, which bring mixed results. On-line questionnaires of locus of control and academic procrastination were used. Respondents were randomly selected college students of one faculty. Of the 145 asked students, 100 fully completed questionnaires. Correlation analysis did not revealed a statistically significant relationship between the studied variables. The assumption that internality / externality locus of control correlates with academic procrastination is not confirmed. The results are compared with the results of foreign studies. The study also mentions some specifics of academic procrastination and proposesdirections of research in this area.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    64

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    383-392

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus