Education of marketing specialists and expectations of of marketing practice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F12%3A%230000422" target="_blank" >RIV/26138077:_____/12:#0000422 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Education of marketing specialists and expectations of of marketing practice
Popis výsledku v původním jazyce
Higher education moved from an elite form to a matter of mass. The proportion of graduates in the labor market rises. The production of graduates is faster than the growth of skilled jobs. Higher education becomes a personal strategy insuring against therisk of social decline. Marketing practices requires from graduates not only some level of knowledge, but also practical skills.
Název v anglickém jazyce
Education of marketing specialists and expectations of of marketing practice
Popis výsledku anglicky
Higher education moved from an elite form to a matter of mass. The proportion of graduates in the labor market rises. The production of graduates is faster than the growth of skilled jobs. Higher education becomes a personal strategy insuring against therisk of social decline. Marketing practices requires from graduates not only some level of knowledge, but also practical skills.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
AULA ? revue pro vysokoškolskou a vědní politiku
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Svazek periodika
20
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
2-22
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—