Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Soft skills ve vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27620%2F16%3A86098208" target="_blank" >RIV/61989100:27620/16:86098208 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Soft skills ve vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ekonomicky úspěšné firmy kladou stále větší důraz na lidské zdroje. Se změnami ve společnosti se mění také obsah pracovních míst. Absolventi, kteří přicházejí na trh práce, musí mít nejen teoretické vědomosti a praktické dovednosti, ale také sociální dovednosti (soft skills). K nim patří například schopnost vedení týmu, komunikační a prezentační dovednosti, schopnost motivovat druhé, naslouchat druhým, schopnost sebereflexe. Požadavek na vyšší úroveň soft skills u absolventů přichází přímo z praxe od zaměstnavatelů. V rámci proměn člověka a jeho kultivace osobnosti je žádoucí doplnit profesní odbornou přípravu studentů vhodnou koncepcí rozvoje sociálních dovedností ve vzdělávacím procesu.

  • Název v anglickém jazyce

    Soft Skills in Education

  • Popis výsledku anglicky

    Economically successful companies attach importance to human resources. With changes in society also content of jobs is changing. Graduates who are coming into the labor market must not only possess theoretical knowledge and practical skills but also social skills (soft skills).These include the ability to team leadership, communication and presentation skills, to motivate others, listen to others, self-reflection. The requirement for a higher level of soft skills among graduates is coming straight from practice from employers. Within the changes of man and his cultivation of personality is desirable to supplement the vocational training of students by suitable concept for the development of social skills in the educational process.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pojmy a jejich hranice. Reflexe proměny pojmu člověka ve společenských vědách

  • ISBN

    978-80-248-3996-7

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    158-164

  • Počet stran knihy

    219

  • Název nakladatele

    VŠB-TUO

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly