Děti v reklamě - reklama v dětech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000645" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000645 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Děti v reklamě - reklama v dětech
Popis výsledku v původním jazyce
Tato kapitola se pokouší přehledně shrnout hlavní poznatky marketérů o segmentu dětí a mládeže. V první části nastiňuje základní diferenciaci dětského publika a představuje specifické nároky, které by měly být zohledňovány při oslovení každé z uvedenýchdílčích podskupin dětí a mládeže. Kapitola se také věnuje typickému mediálnímu chování cílové skupiny a z něj vycházejících doporučení pro volbu nejvhodnějších (nejefektivnějších) mediatypů k oslovení dětského spotřebitele. V poslední části kapitoly je věnován prostor vlivu reklamy na spotřební preference dětí.
Název v anglickém jazyce
Children in advertisement - advertisement in children
Popis výsledku anglicky
This chapter attempts to clearly summarize the main findings of marketers about children and youth segment. The first part outlines the basic differentiation of children's audience and presents specific demands that should be taken into account when addressing each of these partial subgroups of children and youth. The chapter also deals with the typical medial behavior of the target group and consequent recommendations for selecting the most appropriate (most efficient) media types to address children'sconsumers. The last part of the chapter is devoted to the influence of advertising on consumer preference for children.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mládí a zralost v Marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-50-7
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
19-24
Počet stran knihy
160
Název nakladatele
VeRBUM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—