Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Děti v reklamě - reklama v dětech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F14%3A%230000645" target="_blank" >RIV/26138077:_____/14:#0000645 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Děti v reklamě - reklama v dětech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato kapitola se pokouší přehledně shrnout hlavní poznatky marketérů o segmentu dětí a mládeže. V první části nastiňuje základní diferenciaci dětského publika a představuje specifické nároky, které by měly být zohledňovány při oslovení každé z uvedenýchdílčích podskupin dětí a mládeže. Kapitola se také věnuje typickému mediálnímu chování cílové skupiny a z něj vycházejících doporučení pro volbu nejvhodnějších (nejefektivnějších) mediatypů k oslovení dětského spotřebitele. V poslední části kapitoly je věnován prostor vlivu reklamy na spotřební preference dětí.

  • Název v anglickém jazyce

    Children in advertisement - advertisement in children

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter attempts to clearly summarize the main findings of marketers about children and youth segment. The first part outlines the basic differentiation of children's audience and presents specific demands that should be taken into account when addressing each of these partial subgroups of children and youth. The chapter also deals with the typical medial behavior of the target group and consequent recommendations for selecting the most appropriate (most efficient) media types to address children'sconsumers. The last part of the chapter is devoted to the influence of advertising on consumer preference for children.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Mládí a zralost v Marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-50-7

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    19-24

  • Počet stran knihy

    160

  • Název nakladatele

    VeRBUM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly