Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kryptoměny jako marketingový nástroj

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000536" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000536 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT_2014.pdf" target="_blank" >http://www.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT_2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kryptoměny jako marketingový nástroj

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kryptoměny a zejména Bitcoin jsou relativně novým jevem. Měny založené na blockchainu (P2P decentralizovaném systému validace) existují od roku 2009 a představují multi-miliardový trh. V tomto článku pojednáváme o tom, že mohou být vnímány jako vysoce nevyužitý potenciál marketingu. Zaprvé mohou být využity k pozvednutí profilu společnosti. Počet společností ve fyzických obchodech nebo na internetu, které přijímají Bitcoin, je nízký a každé nové místo vyvolává zvědavost a láká nové zákazníky nejen ve společenství Bitcoin, ale in u široké veřejnosti. Tento potenciál je nevyužitý, i když představení možnosti pro přijetí Bitcoinu je velmi jednoduché a nevyžaduje žádnou znalost celého systému ani manipulaci s těmito měnami. Zadruhé, jsme představili potenciál kryptoměn v mikromarketingu. Ukázali jsme, že uživatelé Bitcoinu mohou být považováni za specifickou skupinu mladých, vzdělaných lidí, většinou zastánce absolutní svobody. Taková informace může být použita pro vhodnější cílovou skupin

  • Název v anglickém jazyce

    UsingCryptocurrencies as a Marketing Tool

  • Popis výsledku anglicky

    Cryptocurrencies and especially Bitcoin are a relatively new phenomenon. Currencies based on blockchain (P2P decentralized system of validation) exist from 2009 and represent a multi-billion market. In this paper we argue that they can be seen as a highly untapped potential for marketing. First, they can be used to raise the profile of the company. The number of companies in physical stores or on the internet accepting Bitcoins is low and each new place gives rise of curiosity and attracts new customersnot only in the Bitcoin community but even in general public. This potential is untapped, even though the introduction of the possibility to accept Bitcoin is very simple and requires no knowledge of the entire system or even any manipulation of these currencies.Second, we have shown the potential of cryptocurrencies in micromarketing. We have shown that users of Bitcoin can be considered as a specific group of young, educated men, mostly libertarianoriented. Such information can be use

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy, New Trends 2014

  • ISBN

    978-80-87314-67-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    227-234

  • Název nakladatele

    Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku