Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Porovnání výsledků testů hodnocených člověkem a hodnocených počítačem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000774" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000774 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Porovnání výsledků testů hodnocených člověkem a hodnocených počítačem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V první části práce autoři vybírají některé publikované poznatky související s pedagogickým výzkumem, Především se zaměřili na tematiku využívání počítačů ve vzdělávání a při prověřování znalostí studujících. V dalším textu uvádějí výsledky vlastního výzkumu, ve kterém porovnávali výsledky testů realizovaných počítačem a výsledky zkoušení, které dělal osobně pedagog. Šlo o výsledky testování znalostí více než stovky studujících v jednom předmětu jednoho ročníku bakalářského studia na jedné z českých univerzit. Každý ze studujících se mohl rozhodnout, zda zvolí zkoušení učitelem, nebo počítačem. Analýza je zpracována formou komentářů k tabulkám. Příspěvek je doplněn seznamem referencí. Zkvalitňovat metody vzdělávání a řešit i způsoby evaluace znalostí je důležitá součást realizace projektu s názvem " Zvyšování finanční gramotnosti na základě analýzy inovativního chování finančních institucí". V souvislosti s jeho přípravou vznikl předkládaný příspěvek.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of test results reviewed by human and reviewed by computer

  • Popis výsledku anglicky

    In the first part, the authors collected some of published findings related to educational research. Particularly they focused on the use of computers in education and learners knowledge screening. The following text shows the results of research itself,where the authors compared the results of tests made by computer-implemented and results of testing, which made educator personally. There are some results of testing the knowledge of more than one hundred students in one course one year of undergraduate study at a selected university. Each of the students could choose between testing by a teacher or by computer. The analysis is prepared in the form of comments to tables. The paper is supplemented with a list of references. Improve training methods andways to solve the evaluation of knowledge is an important part of the project called "Improving financial literacy by analyzing the innovative behaviour of financial institutions." In connection with its preparation was made this paper.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Rozvoj kompetencí vzdělavatelů v kontextu moderního pojetí vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7509-256-4

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    125-128

  • Počet stran knihy

    304

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly