Porovnání výsledků testů hodnocených člověkem a hodnocených počítačem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F15%3A%230000774" target="_blank" >RIV/26138077:_____/15:#0000774 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Porovnání výsledků testů hodnocených člověkem a hodnocených počítačem
Popis výsledku v původním jazyce
V první části práce autoři vybírají některé publikované poznatky související s pedagogickým výzkumem, Především se zaměřili na tematiku využívání počítačů ve vzdělávání a při prověřování znalostí studujících. V dalším textu uvádějí výsledky vlastního výzkumu, ve kterém porovnávali výsledky testů realizovaných počítačem a výsledky zkoušení, které dělal osobně pedagog. Šlo o výsledky testování znalostí více než stovky studujících v jednom předmětu jednoho ročníku bakalářského studia na jedné z českých univerzit. Každý ze studujících se mohl rozhodnout, zda zvolí zkoušení učitelem, nebo počítačem. Analýza je zpracována formou komentářů k tabulkám. Příspěvek je doplněn seznamem referencí. Zkvalitňovat metody vzdělávání a řešit i způsoby evaluace znalostí je důležitá součást realizace projektu s názvem " Zvyšování finanční gramotnosti na základě analýzy inovativního chování finančních institucí". V souvislosti s jeho přípravou vznikl předkládaný příspěvek.
Název v anglickém jazyce
Comparison of test results reviewed by human and reviewed by computer
Popis výsledku anglicky
In the first part, the authors collected some of published findings related to educational research. Particularly they focused on the use of computers in education and learners knowledge screening. The following text shows the results of research itself,where the authors compared the results of tests made by computer-implemented and results of testing, which made educator personally. There are some results of testing the knowledge of more than one hundred students in one course one year of undergraduate study at a selected university. Each of the students could choose between testing by a teacher or by computer. The analysis is prepared in the form of comments to tables. The paper is supplemented with a list of references. Improve training methods andways to solve the evaluation of knowledge is an important part of the project called "Improving financial literacy by analyzing the innovative behaviour of financial institutions." In connection with its preparation was made this paper.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Rozvoj kompetencí vzdělavatelů v kontextu moderního pojetí vzdělávání
ISBN
978-80-7509-256-4
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
125-128
Počet stran knihy
304
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—