Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum vlivu střižné hrany na únavové vlastnosti plechů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26316919%3A_____%2F17%3AN0000101" target="_blank" >RIV/26316919:_____/17:N0000101 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum vlivu střižné hrany na únavové vlastnosti plechů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem výzkumu bylo změřit materiálové charakteristiky ocelí pro automobilový průmysl a stanovit meze technologických podmínek při jejich provozování. Jednalo se o stanovení pevnostních a deformačních charakteristik a zejména o hodnocení únavových vlastností v závislosti na technologii dělení materiálu. V rámci výzkumu byla stanovena Manson-Coffinova křivka až pro oblast vysokocykové únavy 1000 000 cyklů. Na základě rozměrů vzorků a podkladů dodaných zákazníkem (chemické složení, rozsah provozních podmínek, způsob namáhání v reálném provozu) byl stanoven metodický postup řešení daného problému: 1. Vývoj metodiky zkoušení 2. Stanovení velikosti a geometrie zkušebních těles. 3. Stanovení zkušebních podmínek. 4. Experimentální provedení zkoušek a měření. 5. Vyhodnocení experimentu a sepsání technické zprávy.

  • Název v anglickém jazyce

    Research of shear edge influence on sheet fatigue properties

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the research was to measure material characteristics of steels for automobile industry and define the limits of technological conditions for their operation. It was the determination of deformation characteristics and especially fatigue properties depending on the technological of material dividing. Manso-Coffin curve was determined to the area high cycle 1 000 000 fatigue cycles in the research. Based on the dimensions of the samples, other information supplied by the customer (chemical composition, range of operating conditions) and the required properties of steels, methodical procedure for solving the given problem was set as follows: 1. Determination of the size and geometry of the test bodies. 2. Determination of test conditions. 3. Manufacture of test specimens. 4. Experimental testing and measurement. 5. Evaluation of the experiment and writing of a technical report

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20501 - Materials engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    7

  • Místo vydání

    Dobřany

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Mubea Tailor Rolled Blanks GmbH

  • Verze