Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum oteplení motoru pomocí numerické simulace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26316919%3A_____%2F18%3AN0000171" target="_blank" >RIV/26316919:_____/18:N0000171 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum oteplení motoru pomocí numerické simulace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem výzkumu bylo popsat pomocí numerické simulace oteplení komponent podvozku tramvaje v provozu. Hlavním vstupem do řešení byl jízdní profil tramvaje s definovanými charakteristikami stavů rozjezdu a brždění tramvaje. Hlavním výstupem bylo rozložení teploty v průběhu času v definovaných bodech. Postup řešení se skládal z následujících úkolů: 1. Vytvoření metodiky stanovení okrajových podmínek 2. Provedení zjednodušených testů 3. Sestavení výpočetního modelu pro analýzu proudění 4. Provedení výpočtu proudění a stanovené okrajových podmínek pro výpočet tepla 5. Sestavení výpočetního modelu pro výpočet tepla 6. Provedení vypočtu oteplení a vyhodnocení kritických míst 7. Sepsání technické zprávy

  • Název v anglickém jazyce

    Research on motor warming using numerical simulation

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the research was to describe, by means of numerical simulation, the warming of the components of the tram undercarriage in operation. The main input to the solution was the driving profile of the tram with defined tram starting and braking characteristics. The main output was the distribution of temperature over time at defined points. The solution process consisted of the following tasks: 1. Creation methodology of boundary conditions determination 2. Performing simplified test 3. Simulation model for flow analysis 4. Carry out of flow calculation and set boundary conditions for heat calculation 5. Computation model for heat calculation 6. Performing a warming calculation and critical point evaluation 7. Writing a technical report

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20501 - Materials engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    17

  • Místo vydání

    Dobřany

  • Název nakladatele resp. objednatele

    ŠKODA TRANSPORTATION a.s.

  • Verze