Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kritická místa na pozemních komunikacích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26429632%3A_____%2F20%3AN0000004" target="_blank" >RIV/26429632:_____/20:N0000004 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kritická místa na pozemních komunikacích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Funkční vzorek Kritická místa na pozemních komunikacích představuje datovou sadu kritických bodů, která zohledňuje výsledky prováděného výzkumu bezpečnosti. Datová sada je implementovatelná do navigačního zařízení, příp. NDIC a zohledňuje požadavky na kvalitu a datový model pro definované případy užití (př. dopravní značení, systémy inteligentního řízení vozidel, routing).

  • Název v anglickém jazyce

    Critical points on the road

  • Popis výsledku anglicky

    Functional sample Critical points on roads is a data set of critical points that takes into account the results of safety research. The data set can be implemented in the navigation device, or NDIC and takes into account quality requirements and data model for defined use cases (eg traffic signs, intelligent vehicle control systems, routing).

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TH03010478" target="_blank" >TH03010478: Automatická detekce nebezpečných míst směrového a výškového vedení trasy pozemních komunikací analýzou prostorových dat a systém varování řidiče.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    TH03010478-V1

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Funkční vzorek Kritická místa představovaný datovou sadou je rozdělen do 4 skupin: sklony, zatáčky, horizonty a nebezpečná místa. Jejich výpočet probíhal s využitím algoritmů dalších softwarových nástrojů vzniklých v rámci projektu. Parametry nebezpečných míst byly definovány v rámci výstupu Metodika stanovení kritických míst pozemních komunikací. Výsledek je ve vlastnictví společnosti CEDA Maps a.s. (IČ 26429632) 90 % a Vysoké učení technické v Brně (IČ 00216305) 10 %.

  • Ekonomické parametry

    Implementace software povede ke zvýšení ročního objemu zisku společnosti CEDA Maps a.s. Výstup bude použit také pro další VaVaI činnost.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    26429632

  • Název vlastníka

    CEDA Maps a.s.

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem