Marketingová strategie destinace Jordánsko
Popis výsledku
Příspěvek se věnuje Jordánsku jako destinaci cestovního ruchu. Cílem příspěvku je zhodnotit předpoklady cestovního ruchu, jejíchž analýza je nezbytná pro tvorbu marketingové strategie destinace.
Klíčová slova
assuptions of tourismQuestionnaire surveyJordanMarketing strategy destinationTourismSWOT analysis
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová strategie destinace Jordánsko
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje Jordánsku jako destinaci cestovního ruchu. Cílem příspěvku je zhodnotit předpoklady cestovního ruchu, jejíchž analýza je nezbytná pro tvorbu marketingové strategie destinace.
Název v anglickém jazyce
Marketing Strategy Destination of Jordan
Popis výsledku anglicky
The paper deals with Jordan as a tourist destination. The aim of this paper is to evaluate the assumptions of tourism, whose analysis is necessary for the greation of a marketing strategy destination.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing a marketingová komunikácia II. (vybrané aspekty, pohl´ady a trendy)
ISBN
978-80-89608-11-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
52-75
Název nakladatele
Východoevropská agentúra pre rozvoj n.o.
Místo vydání
Podhájská, SR
Místo konání akce
Podhájská, SR
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—
Základní informace
Druh výsledku
D - Stať ve sborníku
CEP
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
Rok uplatnění
2013