Marketingová strategie destinace Jordánsko
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F13%3A%230000063" target="_blank" >RIV/26441021:_____/13:#0000063 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.eeda.sk" target="_blank" >http://www.eeda.sk</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová strategie destinace Jordánsko
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje Jordánsku jako destinaci cestovního ruchu. Cílem příspěvku je zhodnotit předpoklady cestovního ruchu, jejíchž analýza je nezbytná pro tvorbu marketingové strategie destinace.
Název v anglickém jazyce
Marketing Strategy Destination of Jordan
Popis výsledku anglicky
The paper deals with Jordan as a tourist destination. The aim of this paper is to evaluate the assumptions of tourism, whose analysis is necessary for the greation of a marketing strategy destination.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing a marketingová komunikácia II. (vybrané aspekty, pohl´ady a trendy)
ISBN
978-80-89608-11-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
52-75
Název nakladatele
Východoevropská agentúra pre rozvoj n.o.
Místo vydání
Podhájská, SR
Místo konání akce
Podhájská, SR
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—