Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Společenská odpovědnost firem a její uplatnění v cestovním ruchu České republiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F15%3A%230000134" target="_blank" >RIV/26441021:_____/15:#0000134 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Společenská odpovědnost firem a její uplatnění v cestovním ruchu České republiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Společenská odpovědnost firem se zabývá dopady jednání podniku na jeho okolí a celou společnost a chápe firmu jako subjekt, který má určité úkoly ve společnosti, v níž působí. Cílem předloženého příspěvku je podat ucelený přehled o problematice společenské odpovědnosti firem obecně i v oblasti cestovního ruchu, stručně ji analyzovat v podmínkách České republiky a představit hlavní závěry z primárních a sekundárních výzkumů. Mezi výsledky výzkumu realizovaného v roce 2012 mezi podniky cestovních kanceláří, cestovních agentur a ubytovacích zařízení v České republice patří např. fakt, že přestože 52 % cestovních kanceláří/agentur a 88 % ubytovacích zařízení se s konceptem společenské odpovědnosti firem ještě nesetkalo, řadu jeho aktivit již realizují, neboť je k tomu vedou především etickomorální důvody.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate social responsibility and its application in tourism of the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The concept of corporate social responsibility belongs among the topics of a globalized world. In the Czech environment the concept came together with international firms in the late 90's. Corporate social responsibility is concerned with the behavior ofthe impact on its surroundings and society as a whole and understands the business as an entity that has certain tasks in the society in which it operates. When it comes to tourism, we can say that for it, it is fundamentally important social responsibility. It should be taken into consideration during tourist activities and practice at destinations, businesses and tourists. The aim of this paper is to provide a comprehensive overview of corporate responsibility in general and in connection to the tourism, briefly analyze it in the Czech Republic and to introduce the main conclusions from primary and secondary research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy cestovního ruchu

  • ISBN

    978-80-88064-09-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    82-92

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    26. 2. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku