Zážitková turistika
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F15%3A%230000166" target="_blank" >RIV/26441021:_____/15:#0000166 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zážitková turistika
Popis výsledku v původním jazyce
Zážitková turistika vznikla jako marketingový nástroj. Nové formy prezentace, kdy jsou pro návštěvníky připraveny zážitky, a díky interaktivnosti i mnohem zajímavější informace k posouzení než jen pasivní dívání se a případně poslech průvodce, se staly natolik populární, že vznikl samostatný obor, zážitkový cestovní ruch. Zážitkový cestovní ruch představuje v českých podmínkách nový trend cestovního ruchu.
Název v anglickém jazyce
Adventure tourism
Popis výsledku anglicky
Originally, adventure tourism was created as a marketing tool. A new products are prepared for visitors ? experiences is much more interesting than passive watching or guide listening. These new forms of presentation have become popular and a new separate branch or adventure tourism was created. Adventure tourism is in Czech conditions a new trend in tourism.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Turizmus ako výnimočná multidisciplinární sféra
ISBN
978-80-8165-101-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
135-141
Název nakladatele
Bookman, s.r.o.
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—