Nemateriální složky produktu cestovního ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F99%3A00000171" target="_blank" >RIV/61989592:15510/99:00000171 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nemateriální složky produktu cestovního ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Podniková strategie je důležitou podmínkou úspěšnosti firmy. Typ zvolené podnikové strategie je závislý na výsledcích analýzy vnitřních a vnějších faktorů. Podobně můžeme klasifikovat typy podnikových strategií i podle konkurenční pozice a tempa růstu trhu.
Název v anglickém jazyce
Nonmateriall Elements of Product in the Travel Trade
Popis výsledku anglicky
Experience and adventure are usually one of the motives for the participation in tourism. An important source of experience and adventure in tourism are sport and physical activities. Sports and adventurous stays in nature and expeditions become one of the new trends in the development of supply in tourism
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AK - Sport a aktivity volného času
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství : sborník referátů ze 4. mezinárodní konference, část 3
ISBN
80-7040-336-5
Počet stran výsledku
104
Strana od-do
—
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta
Místo vydání
Tábor
Kód UT WoS kapitoly
—