Autoevaluační kultura při optimalizaci lidských zdrojů ve funkčním systému zajišťování a hodnocení kvality.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F17%3AN0000028" target="_blank" >RIV/26441021:_____/17:N0000028 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61384399:31110/17:00050927
Výsledek na webu
<a href="http://www.extrasystem.com/9788087570364.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570364.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Autoevaluační kultura při optimalizaci lidských zdrojů ve funkčním systému zajišťování a hodnocení kvality.
Popis výsledku v původním jazyce
Aktuálně probíhají ve vysokoškolském prostředí významné systémové změny spojené s budováním systému zajišťování a vnitřního hodnocení kvality. Akreditační úřad bude vyhodnocovat úroveň vybudování funkčního systému řízení kvality, spočívajícího zejména v dosažení funkční úrovně autoevaluační kultury a procesů trvalého zlepšování. Autor se danou problematikou zabýval při řešení externího grantu Grantové agentury Akademické aliance reg. č. GA/2016/9 “Autoevaluační rámec a evaluační kultura jako vědecky podložený základ pedagogické komunikace v systému řízení kvality v podmínkách profesně orientované vysoké školy”, na kterém v řešitelském období 2016 - 2017 participovala Vysoká škola obchodní v Praze s Vysokou školou ekonomickou. V příspěvku jsou prezentovány vybrané výsledky výzkumu autoevaluačních procesů a konstrukce systému řízení kvality na modelové Vysoké škole obchodní v Praze. Hlavní význam řešení lze spatřovat v konstrukci uzavřeného autoevaluačního cyklu s 360° vazbou podle Kirkpatrickova modelu a jeho funkční implementaci.
Název v anglickém jazyce
Self-evaluation culture in optimizing human resources of the functional system of quality assurance and evaluation
Popis výsledku anglicky
Currently, in the university environment, systemic changes are taking place in connection with the construction of a system of quality assurance and internal quality assessment. The accreditation authority will evaluate the functionality of the quality management system, which consists in achieving self-evaluation culture and continuous improvement. The author dealt with this issue in the solution of the scientific project of the Grant Agency of the Academic Alliance reg. number GA/2016/9 „Self-Evaluation Framework and Evaluation Culture as a Science-Based Foundation of Educational Communication in the Quality Management System in Terms of Vocationally Oriented College" and presents the selected results of the solution, seeking to build a modern authentic evaluation model in real condition of tertiary education. The main impact of the solution is the optimizing of a self-evaluation framework and efficiency of evaluation processes, using tools based on 360° feedback.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Autoevaluační kultura a kvalita vzdělávání.
ISBN
978-80-87570-36-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
76-83
Název nakladatele
Extrasystem Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—