Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Driving Tourism through Creative Destinations and Activities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26441021%3A_____%2F17%3AN0000033" target="_blank" >RIV/26441021:_____/17:N0000033 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.igi-global.com/book/driving-tourism-through-creative-destinations/171016" target="_blank" >https://www.igi-global.com/book/driving-tourism-through-creative-destinations/171016</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4018/978-1-5225-2016-0.ch004" target="_blank" >10.4018/978-1-5225-2016-0.ch004</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Driving Tourism through Creative Destinations and Activities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Driving Tourism through Creative Destinations and Activities provides a comprehensive discussion on the most unique, emerging tourism topics and trends. Featuring engaging topics such as social networking, destination management organizations, tourists’ motivations, and service development, this publication is a pivotal resource of academic material for managers, practitioners, students, and researchers actively involved in the hospitality and tourism industry.

  • Název v anglickém jazyce

    Driving Tourism through Creative Destinations and Activities

  • Popis výsledku anglicky

    Driving Tourism through Creative Destinations and Activities provides a comprehensive discussion on the most unique, emerging tourism topics and trends. Featuring engaging topics such as social networking, destination management organizations, tourists’ motivations, and service development, this publication is a pivotal resource of academic material for managers, practitioners, students, and researchers actively involved in the hospitality and tourism industry.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-1-5225-2016-0

  • Počet stran knihy

    375

  • Název nakladatele

    IGI Global

  • Místo vydání

    USA

  • Kód UT WoS knihy