Places of memory in marketing communication of tourism destinations in Czech republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F18%3A00052887" target="_blank" >RIV/61384399:31130/18:00052887 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://kcr.vspj.cz/uvod/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2018" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/uvod/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2018</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Places of memory in marketing communication of tourism destinations in Czech republic
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: places of memory; tourism attractivity; identity of tourism destination; destination management
Název v anglickém jazyce
Places of memory in marketing communication of tourism destinations in Czech republic
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: places of memory; tourism attractivity; identity of tourism destination; destination management
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy cestovního ruchu. Autenticita v kontextu turismu.
ISBN
978-80-88064-36-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
479-489
Název nakladatele
VŠPJ Jihlava
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
Jihlava
Datum konání akce
28. 2. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—